Projekta galvenās darbības:
- Studentu digitālo prasmju apguves satura, metožu un tehnoloģiju izstrāde, pielāgošana un ieviešana, pilnveidojot esošos un izstrādājot jaunus B un C kursus / moduļus septiņās radošajām nozarēm prioritārās tēmās automatizācijas rīku apgūšanai radošo industriju un mākslas studiju programmās Latvijas augstskolās;
- Laboratoriju izveide / pilnveidošana 7 prioritārajās tēmās, lai stiprinātu augstskolu digitālo kapacitāti un nodrošinātu studiju procesu sasaisti ar digitālajām tehnoloģijām, kas tiek izmantotas radošajās nozarēs;
- 9 digitālo risinājumu un platformu izstrāde vai pilnveide augstskolu digitālās kapacitātes stiprināšanai un digitalizēto studiju kursu nodrošināšanai;
- Komunikācijas un publicitātes pasākumi par ieviestajām digitalizācijas iniciatīvām;
- Projekta vadība un īstenošana.
Projekta rezultāti:
- 6 Latvijas augstskolas saņems Eiropas Sociālā fonda atbalstu digitalizācijas iniciatīvu ieviešanai, lai veicinātu mūsdienīgu, inovatīvos tehnoloģiskos risinājumos balstītu studiju procesu;
- 7 prioritārajās tematiskās tiks izveidoti jauni kursi vai adaptēti esošie kursi, kas tiks integrēti studiju procesā augstskolās;
- Tiks izstrādāti 9 digitālie risinājumi un platformas izglītībai un partneru sadarbībai;
- Augstskolas iegūs jaunu mācību aprīkojumu.
Partneri:
- Ekonomikas un kultūras augstskola;
- Latvijas Universitāte;
- Transporta un sakaru institūts;
- Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija;
- Vidzemes augstskola;
- Liepājas Universitāte;
- Latvijas Digitālais akselerators;
- Ventspils Augsto tehnoloģiju parks;
- Valmieras Attīstības aģentūra.
Kopējais budžets:
1 682 157,84 EUR, tajā skaitā:
- ESF finansējums ir 85% no attiecināmajiem izdevumiem jeb 1 429 834,16 EUR;
- Valsts budžeta finansējums ir 15% no attiecināmajiem izdevumiem jeb 252 323,68 EUR.
Ieviešanas periods:
no
2022. gada 31. oktobra līdz 2023. gada 31. decembrim (14 mēneši)
Darbības programma:
"Izaugsme un nodarbinātība" 8.2.3. specifiskais atbalsta mērķis "Nodrošināt labāku pārvaldību augstākās izglītības institūcijās".